fredag 8 juni 2007

Vuxen?

Hu, ibland går det alldeles för fort att bli vuxen...iaf enligt det här vuxentestet jag hittade via en blogg. Nu ångrar jag nästan att jag gjorde testet eftersom jag enligt deras märkliga statistik är 40.7 år!!!! Skandal är ordet.

Senaste nytt: eftersom jag inte gillade resultatet gjorde jag om testet och jag lovar, helt sanningsenligt och tro´t (ja, ja dirren du behöver inte svara) eller ej men nu blev resultatet 19,4 poäng! Och enligt det där styrelse-blajet borde min ålder vara 36. Nä, nu lägger jag ner åldersjakten. Slut i rutan.

En åldersförvirrad Annapanna

5 kommentarer:

sa sa...

Jag då; 25,4!
Hur ska jag tolka det?

Anonym sa...

Det ÄR onekligen något lurt med vuxentestet med tanke på ditt resultat. ;_)

Annapanna

Anonym sa...

Junior är enligt testet 38,8! Skit också!

Fröken Isakson sa...

Jag fick: Din ålder borde vara 36.6 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.
Hmm, jag som är så ungdomlig ;-)

Dirren sa...

Nu blev jag nog lite orolig - kan detta vara möjligt. Följande resultat fick Dirren:
Din vuxenpoäng är: 21.1
Din ålder borde vara 39.6 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Jag måste nog skärpa till mig!