tisdag 12 juni 2007

Sommarens böcker hemklickade!

Studierna närmar sig slutet - sitter med den sista uppgiften och tänkte att nu är det dags att längta till "vanlig" skönlitteratur. Sommarens pocketböcker har Junior just klickat hem från bokus.se

Sarah Waters Ficktjuven och Livstråden

Stieg Larssons Flickan som lekte med elden och Män som hatar kvinnor

Jag älskade honom av Anna Gavalda

Arnaldur Indridasons Mannen i sjön

Martina-koden av Martina Haag

Till sist kunde jag inte motstå Stefan Einhorns Konsten att vara snäll

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lånar gärna Gavaldas bok när du läst den. Jag gillar hennes språkstil.

Stieg Larssons böcker kommer du garanterat att sträckläsa. Jag funderar starkt på att klicka hem Luftslottet som är den sista boken i Millenium-serien.

Annapanna

Junior A sa...

Gavalda är verkligen bra. "Tillsamman är vi mindre ensamma" var en riktigt bra bok så jag har stora förväntningar på "Jag älskade honom". Just nu funderar jag på att sätta tänderna i Larssons böcker för du kan sambon fortsätta med dem på semestern.