torsdag 7 juni 2007

Rörd till tårar...


...blev jag faktiskt när jag fick den här finfina återkopplingen på min inlämningsuppgift nr 4 som handlade om att beskriva sitt eget ledarskap!!! Knäppt, men dessvärre är det inte så ofta man får riktig feedback, och inte i så här positiva ordalag.

Tack för ditt arbete! Det är lätt att dras med i din entusiasm. Jag är glad att jag är din lärare. Det är få förunnat att läsa RIKTIGT bra studentarbeten, detta är ännu ett sådant... Du använder de olika begreppen väldigt smidigt i din text vilket gör det lättläst och flytande. Dina egna exempel är målande och mycket relevanta i sammanhanget och jag tycker att du visar på stor potion mod som studerar ditt eget ledarskap så intensivt. Genus är fängslande och likväl som i övriga delar av arbetet är du verklighetsnära i ditt berättande och du mixar teorierna strålande och KALAS att du bakar in det i övrig diskussion!!!

Jag tycker mig se i ditt resonemang att man inte bara kan lyfta ut en modell och jobba efter, då det är så mycket i kontexten som påverkar oss. Jag ser - liksom jag uppfattar att du gör - Adizes och B & D som ett komplement eller reflektionsunderlag gentemot olika gruppdynamiska modeller, perpektiv på organisationer och andra teorier som rör grupper (typ Bion).

Utomordentlig struktur, bra språk och härligt resonemang .Bra jobbat!!

OMDÖME: VG

Det här omdömet gav mig den här extra energin som behövs att ta tag i de två återstående inlämningsuppgifterna.

Junior A

4 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Oj oj oj det var inte illa. Gött kämpat!

Dirren sa...

Bra jobbat - jag är stolt över min bokklubbskompis!

Anonym sa...

Bra jobbat, juristen!

Annapanna

Junior A sa...

Tack för att glada tillrop!