fredag 8 juni 2007

INSTÄLLD BOKKLUBB!

Vilken osis! Värdinnan för bokklubbsmötet, som skulle hållas på måndag, ligger hemma och kurerar sig efter något baggel hon plockade på sig under Italien-vistelsen i förra veckan. Attans otur! Inte skoj att må dåligt efter en semester. Många kramar till sjuklingen från Malvorna.

Själv har jag verkligen kämpat med att hinna läsa ut boken i tid för att jag inte skulle bannas. Nu får det bli recension i augusti istället på både hemmafruarna och Svinalängorna. Har jag tur kan de andra pigga och raska Malvorna träffas på måndag för ett glas eller två på någon krog i stan.

Trevlig helg från Junior A

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag min klant har lyckats med en dubbelbokning på måndag, så det blir inget vin för min del, men vi har ju ett nytt vindatum att se fram emot, junior. :-)

(19 juni vankas det after work för Malvorna, be there!)

Annapanna

Dirren sa...

Ska ni After-Worka när Malva-Dirren inte workar utan holidayar? Du kan inte mena allvar!

AfterWorkDirren

Anonym sa...

Du vet, när dirren är borta dansar... ;-)
Vad är väl en Cypernresa mot en after work med Malva-tjejerna?

Annapanna

Dirren sa...

Jaja - håll på så där då, men tro inte att ni får följa med ut på ranchen under dessa förutsättningar.

Dirren