onsdag 27 juni 2007

Att klippa sig och skaffa sig ett jobb

Idag har jag varit effektiv: jag har både klippt mig och skaffat mig ett jobb, alltså ett nytt jobb. För att vara helt exakt och precis så slutförde jag faktiskt nya-jobb-förhandlingen just i frisörstolen!

Så nu får fuskDirren bara vara Dirre i/på ett stadshus: detta. Det funkar fint - jag är helnöjd. Helt säkert kommer jag att dirra runt lite på nya jobbet också.
Dirren

Så här ser det ut när man kommer överens med en arbetsgivare. Fotot hämtat från www.freefoto.com

3 kommentarer:

Junior sa...

GRATTIS!!!! Gud vad roligt och bra för dig att lämna det kullblåsta huset, som Puh skulle sagt. Många lycka till och Grattis igen. När blir du utsläppt?

Anonym sa...

Dirren, trots mina stundom hårda ord kommer det bli tråkigt i huset utan dig. Vilken tur att det inte är långt till Värjan när det kittlar i bustarmen.

När vankas det gravöl? ;-)

Annapanna

Dirren sa...

Junior: Frigång 1 oktober

Annapanna: Gravöl?! Ja, det hinner vi med många ;)