måndag 21 maj 2007

Nytt alias, pseudonym eller smeknamn?

HJÄLP!!!

Efter ett par månader under täckmanteln Junior A har jag upptäckt att jag inte riktigt kan känna mig som en junior. Alias:et kom till i snabb hast när jag upptäckte att både jag och Senior inte kunde skriva under signaturen " A som i Malva" eftersom bådas förnamn börjar på bokstaven A. Eftersom jag nu inte riktigt känner mig bekväm med Junior hoppas jag att bloggläsarna och Malva-gänget vill hjälpa mig med ett nytt namn. Har du nå´t passande, roligt och fantasifullt alias för mig - lämna ditt namnförslaget i en kommentar till detta inlägg.

Junior A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här kommer några namnförslag från senior, som också börjat fundera på ett namnbyte (jag känner mig inte som en senior liksom). :-)

1. skånetösen
2. österlenkvinnan
3. paragrafryttaren ;-)
4. lagbokens väktare
5. stadslantisen

Ja, det är bara att välja och vraka, vassego´!

Senior A.

Dirren - den självklara sa...

Junior A: Kanske Kajsa Anka eller The Judge.

Senior A: Vad ska vi kalla dig för då, hum...