fredag 25 maj 2007

Grattis på födelsedagen!

På lördag fyller min sambo 36 år. Min älskling verkar inte vara så mycket för födelsedagsfirande med stort kalas så det blir nog bara jag och Kalle Katt som får äran att gratulera honom. Efter en god frukost kommer vi nog att kolla in starten i traktorrallyt om vädret tillåter. På kvällen har vi bokat bord på Tingsgården - det ska bli skoj, det var länge sedan vi var där. Det var så usel service sist vi var där så vi har inte varit där på ett år. Men nu har restaurangen bytt ägare, så vi hoppas att stället är tillbaka i sin forna glans. Födelsedagspresenten då? Ja, den har sambon redan fått för två månader sen. När jag var i Stockholm i mars på shoppingtur inhandlades jackan från Timberland som syns nedan. Tyckte att älsklingen kunde få den redan då så att han på studs kunde börja använda den nya snygga vår jacka. Men det kanske blir ytterligare en överraskning, vem vet?

Sambo fick redan i går en hälsning från mormor och morfar i Skåne. Jag lovade att skicka ett stort tack från honom. I följebrevet till mig skrev morfar att "resten" får vi när vi kommer till Skåne. Undrade vad han menade...men jag vet att sambon och jag har en innestående middag att "hämta", så det kanske blir "kalas" hos mormor och morfar när vi dyker upp i augusti!

Junior A

Bilden på tårtan är hämtad ifrån http://alvsjo.com/tartor.html, bilden på jackan är hämtad ifrån http://johnlewis.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Truddilutt och fanfar till P på den stora och viktiga dagen! :-)

Grattishälsningar från Senior A med bihang.