måndag 9 april 2007

Shopping och dåligt funderande datorer

Idag har jag shoppat loss ordenligt - det är inte likt mig. Skor, jacka, jeans, kjol (!) är några av inköpen.









Skokälla från wedins.com
Kjolkälla från esprit.com

Efter min ganska lång shoppingrunda gick jag en stund till jobbet och gissa vad? Min dator fungerade inte. Eller det vill säga - musen funkade inte - det tog åtminstone 10 minuter och rätt många svordomar innan jag såg tejpbiten under: passa du dig Senior A.

Dirren

4 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Hmmm, hörru du dirren. Vad är det jag hör.....shopping! Hmmmm. Och förresten, vad gör du på jobbet på en röd dag!!!!! FY dig!

Fröken Isakson sa...

Dösnygg kjol förresten :)!

Anonym sa...

Jag är oskyldig som ett fromt lamm. :-)

Senior A

Anonym sa...

Isaksson: du har rätt - det är dumt att gå till jobbet en röd dag, och alla andra dagar ;)

Senior A: passa du dig!

Dirren