måndag 16 april 2007

Junior A


I förra veckan skickades denna bild och info ut om mig i veckobladet på jobbet.

Ålder: 31 år
Familj: Sambon Per och katten Kalle
Utbildning: Jur.kand examen från Lunds Universitet
Examen: 2001
Har gjort tidigare: De senaste 5 åren har jag jobbat som stadsjurist med bl a miljörätt, fastighetsrätt samt plan- och bygglagstiftning. Tidigare arbetade jag som handläggare på Skatteverket och Socialförvaltning.
Intressen: RESA! Nästa resa går till Madrid i slutet av april. Renovera fritidshuset och läsa skönlitteratur.
Dolda talanger: Familjemästare i kortspelet vändåtta.

6 kommentarer:

sa sa...

Det kanske trots allt inte är i stadshuset som allt händer.

Junior A sa...

Så rätt så...kanske dags för oss att fundera på huvudrubriken på bloggen. Å andra sidan händer väldigt mycket i stadshuset...

Dirren sa...

Snygg frissa!
Apropå vad som händer i stadshuset så ska jag, utan att ha boken framför mig, citera ur minnet en rad ur "Vindens skugga":
"...antingen skickar vi dem till helvetet eller annars till stadshuset".
Alltså är de båda fullt jämförbara - åtminstone enligt Carlos Ruiz Zafon :)

Junior A sa...

Kanske ska man se Stadshuset snarare som ett virtuellt stadshus, där Malvas medlemmar delar med sig av sina liv till läsarna?

Fröken Isakson sa...

Det tycker jag låter som en ypperlig idé :)

Anonym sa...

Kul presentation och snygg frissa!

Senior A