fredag 20 april 2007

Fredagsrapport

Idag är det fredag och jag kan konstatera att denna vecka tog smekmånaden slut på jobbet. Det är verkligen väldigt mycket att göra i de två uppdrag jag tillsammans med en kollega har fått ansvar för. Det är verkligen intressanta och spännade arbetsuppgifter men det känns som om man för tillfället hamnat i en torktumlare. Massa uppgifter och fakta flyger huller om buller i skallen! Dessutom har de ett tidsrapportteringssystem som kan driva vilken tjänsteman som helst till vansinne! Det måste vara det met användarovänliga system jag någonsin trillat över...men skam den som ger sig!

Helgen ska jag ägna åt studier och sambon ska måla och börja lägga in det nya golvet i köket. Ikväll hoppas jag kunna ta mig ett glas vitt vin till kycklingsalladen som står på menyn.

Trevlig helg!

Junior A

P.S Enligt uppgift från Junior A:s mamma har juniors äldsta bror fått jobb som snickare. Grattis till jobbet, hoppas att du kommer att trivas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Junior A: läs hotmailen meddelar Dirren.

Anonym sa...

Välkommen tillbaka till verkligheten igen, junior! :-)
Se nu till att vila i helgen så du orkar med nya tag nästa vecka.

Kram från senior.