fredag 13 april 2007

Fredagen den 13:e

Det slog mig precis att vi snart har avverkat fredagen den 13:e april. För de människor som är skrockfulla har det säkert varit en hemsk dag. Min erfarenhet av fredagar den 13:e är positiva, ialla fall om du lyssnar på det här:

- mina föräldrar gifte sig den 13 april 1963 och sedan föddes fyra välartade barn
- jag är uppvuxen på Ljungvägen 13 och hade en harmonisk uppväxt där
- idag, som just är fredagen den 13:e har jag och SA fått beröm av våra chefer, inte bara en utan flera gånger

Min slutsats: det är din egna inställning/prestation/tur som avgör om fredagen den 13:e är en oturs- eller turdag.

Senior A med skrivklåda.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte säker på att Senior A vet vad ordet välartad egentligen betyder...men ändå.

Den välartade Dirren

Anonym sa...

Suck, dessa dirrar som tror det alltid vet bäst, men som egentligen vet minst.

Senior A.