söndag 22 april 2007

En surdeg som äntligen är påbörjad

Idag har jag tagit uti med en så kallad surdeg (nej, nej inte degen)som jag har skjutit upp ett antal gånger. Jag har satt igång med att klistra in bilder från alla våra resor i fotoalbum. Det är riktigt kul när man väl kommer igång med bilderna från resorna och jag inser att J och jag har härliga minnen att gå tillbaka till när vi sitter och "gaggar" i varsin gungstol på äldre dar, ha, ha.

Jag har införskaffat fina album, ett superbra klister (tack för tipset, Linda) och snygga guld- och silverpennor för att projektet ska kännas lockande även i framtiden. Nu har jag satt in fyra rullar film och fyllt ett album med minen från sommaren 2006 samt lite restbilder från nyårfirandet i Sälen (2003!) och Tallinn (januari 2005 då vi blev kvar ett dygn extra på grund av stormen Gudrun).

Sådär, nu känner jag mig nöjd med projektet för idag hälsar senior A.

Inga kommentarer: