söndag 11 mars 2007

Hönsen och kycklingmamman

Igår kväll träffades Hönsen för att dricka vin (alltid prio 1), snacka strunt och allvar och självfallet spana in Melodifestivalen. Hönsen är alltså Dirrens gamla tjejkompisgäng som hållit ihop i drygt 20 år!

Samtliga höns (eller hur?) var överens om att The Ark var givna vinnare. Några av kycklingmammorna tyckte dock att Ola kunde ha klätt på sig lite bättre...alltså efter att han klätt av sig. Så tips till dig Ola - sätt på dig ett linne när du åker till Helsinki. Personligen tycker jag att Salo är perfekt som han är!
Nu har jag bjudit in mina hönspolare till Malvas blogg - så kom igen - läs och kommentera.
Dirren

8 kommentarer:

Anonym sa...

Helt rätt att The Ark vann, även om jag höll en extra tumme för A.Johnsson.

Senior A.

Anonym sa...

Jag trodde vi var rörande överens om att Måns skulle vinna!? Kan bara konstatera att det, förutom synen och minnet, även går utför med hörseln nu. Om jag kommer ihåg rätt så var det en trevligt kväll. Är Ola perfekt? Var då? Vad som hände i Globen i fredags vet väl bara du och Ola. Ser med förtjustning fram emot nästa besök hos frissan. Inte så mycket för frisyrens skull utan för att få läsa senaste numret av Se & Hör. Jag hoppas för Guds skull att du har linne på dig...

Chickenbabe

Anonym sa...

Måste erkänna att jag har hakat upp mig lite på att du tycker att Salo är perfekt samtidigt som jag ser fördelen med det! Du tar Salo, jag tar Robbie. Deal or no deal?

Chickenbabe bloggs

Dirren sa...

STOPP DÄR! Någon Salo-Robbie deal är det inte frågan om - tycker Salo är en kul kille och Robbe...ja, han är ju idealet ;)

Välkommen till bloggen förresten!

Anonym sa...

OK! Jag kan tänka mig att byta Robbie mot Brad Pitt men det är nog mitt sista bud. Har föresten Hugh Grant som en joker, bara så att du vet...

L som i Malva sa...

Alltså...Hugh Grant...nu får väl Dirren och kycklingfarmen skärpa sig. Han spelar väl inte i samma liga ;-).

Dirren sa...

Tack L som i Malva. Hur kan man överhuvudtaget nämna Hugh Grant i samma mening som Robbie utan att skämmas...ja, det ska vara en höna då!

Anonym sa...

Hugh Grant kan mycket väl få vara EN av tupparna i min hönsgård...

Chickenbabe