onsdag 21 mars 2007

Födelsedagen fortsätter...





Men inte ska väl jag...bli uppvaktad i den här omfattningen när jag bara blir ett år yngre har jag tänkt några gånger idag, men visst, det är jättekul att få vara i centrum för en dag.

Idag har jag blivit uppvaktad med sånger i varierande kvalitet. Första priset går nog till min kära brorsdotter E som både skickade sång och bild till mig som hon egenhändigt hade komponerat, sånt värmer en fasters hjärta.

Jag har även fått avnjuta en härlig lunch på Thai Classic som mina snälla kollegor bjöd på. Tack, tack.

När jag kom hem väntade kära sambon med dessa fina rosor och en underbar middag. Utöver detta meddelar han att vi numera även kan tituela oss båtägare eftersom han har köpt en liten båt som vi ska ha vid sommarstugan. Kan det bli bättre?

Stort tack till er alla som har kommit ihåg mig på den stora bemärkelsedagen.

1 kommentar:

Junior A sa...

Klart att man ska fira. Vi firar alldeles för lite tycker jag! Härligt att höra att du hade en riktigt fin födelsedag och att du blivit uppvaktad på alla möjliga sätt.

Vi ses i kväll!