torsdag 22 februari 2007

Återvinning

Jag har aldrig begripit varför just jag får e-post från min chef (massutskick visserligen) med budskapet att saker och ting inte sköts som det ska: typ stökigt i kontorsförråd, icke ifyllda flexfiler och dylikt.

Jag sköter mig ju alltid!

Detta beklagliga misstag skedde senast igår. För att chefen lättare ska komma ihåg att det är onödigt att skicka såna där sköt dig e-post till mig skickade jag en idolbild som han kan ha på sitt skrivbord. Och ni ser ju hur ordentlig jag är - jag till och med återvinner foton.



Dirren

4 kommentarer:

Fröken Isakson sa...

Hahahah vad rolig du är. Då blir nog BÅ glad :)

AP sa...

Så Malva Simpson är i farten igen, hi,hi! Jag förstår inte varför chiefen håller på och skickar så otrevliga e-postmeddelanden till dig... ;-)

The director sa...

..,nej, men du vet: det är inte alltid säkert att perfekta medarbetare har perfekta chefer :-)

Junior A sa...

Jag vill också ha ett idolporträtt, som jag kan ta med mig till det nya jobbet.