torsdag 22 februari 2007

Semester igen

Ja, då var det dags igen. I dag slutar min arbetsvecka i huset och är inte tillbaka förrän på onsdag nästa vecka. Den ena boken i ledarskapsutbildningen har jag nu äntligen läst slut. En del av ledigheten ska jag ägna åt att skriva den första inlämningsuppgiften. På tisdag blir det förmodligen utvecklingsdag med det nya jobbet, jag har ännu inte fått en bekräftelse som dom lovade att skicka...

I morgon är A som i Malva åter i tjänst efter sin resa. Det ska bli spännande att höra vad de haft för sig...

Välkommen tillbaka säger i allafall

Junior A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är tydligen inte bara jag som har det bra med semester, även du junior verkar vara ledig titt som tätt. :-)

Vi har en del fina bilder från Thailand som du kan få beskåda när du orkar masa dig tillbaka till kommunhuset hälsar senior A.

Junior A sa...

Ja, det vill jag se...eller ta med J och kom ut och hälsa på på landet i helgen