torsdag 15 februari 2007

Semester igen

Jaha, då var det dags igen. Imorgon är jag ledig men dagen ska inte spenderas i lättjans tecken. Jag har kommit halvvägs i den ena ledarskapsboken och målet är att den andra halvan ska läsas klar innan veckan är slut. Få ser hur det blir med den ambitionen. Sovmorgon ska jag i varje fall kosta på mig. Arbetsveckan i huset avslutas med att avtalsgranskningen av fastighetsförsäljningen lämnats till ansvarig tjänsteman.

Tips! Ni vet väl att ni kan lyssa på melodifestivalbidragen redan på fredagen? Ratta in P4 kl 21.00. Det ska jag göra. Nyfiken på Magnus Carlsson och Nanne.

Junior A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman (Junior A)! Jag kan läsa att du blev ordentligt grattad på din födelsedag och det är du verkligen värd! Vid skrivandets stund är du i Stockholm och gottar dig och vi hoppas ni har det riktigt kul och mysigt! Jag ser redan fram emot att se vad min sambo kan hitta på till min födelsedag..... Men den dröjer ju! Vi har allt 3 varit superförkylda i 2 veckor och Thierry dras nu med en öroninflammation, så han ligger på dödsbädden som du säkert förstår. Vi får höras av när du är tillbaka från allt firande! Tills dess. Många kramar Petra, Thierry & Tristan!

Junior A sa...

Oj öroninflammation. Det kan däcka vilken karl som helst. Men det kan i och för sig vilken basilusk som helst. Undrar vad det är med män och sjukdommar? Kanske sitter det i y-genen.

Hur som helst, får du hälsa T att han snart kommer att spritta upp ur sängen som på-nytt-född. Många krya på dig hälsningar från Junior A.