söndag 4 februari 2007

Hurra, jag har fyllt år!

Igår kväll fyllde jag år enligt min kära sambo. Eftersom jag älskar paket var jag inte sen med att hålla med honom och jag var förväntansfull som en nykläckt gökunge när han prasslade med presentpåsen.

Kära sambon vet precis vad han sambolina behöver - en cool digitalkamera, och det var just det paketet innehöll. Tjoho vad glad jag blev! Nu ska det knäppas bilder! Tajmingen av presenten var helt perfekt för om två dagar åker vi till Thaaaailand (kanske kan det vara så att kära J hade tänkt på det :-))

Nu får ni kära vänner stå ut med att bli bildoffer så jag snabbt lär mig hantera den här fina prylen.

A som i Malva

4 kommentarer:

Dirren snart ett år äldre sa...

Schysst, man kan liksom bara bestämma när man ska fylla år.

Min son höll på så ett tag när han var ännu mindre. Hans tygjycke Rufina fyllde år lite hur som helst. Ofta fick man meddelande om Rufinas stora dag samma morgon och dessutom fick man ofta veta att Rufina skulle bli såååå ledsen om hon inte blev firad. Efter några sådana tillfällen sa jag åt min son att jag pallar inte med att ha en "hund" i huset som fyller år på det här oväntade sättet - hon får fylla en gång om året som alla andra. Sedan dess har Rufina inte fyllt år alls...hon börjar väl bli gammal ;-)

Men vi kan köra den stilen i stadshuset. Imorgon fyller förresten jag år - vill gärna bli firad både med paket och tårta!

A som i Malva sa...

Du har missuppfattat saken. När man är direktör fyller man aldrig år. Däremot ska direktören se till att uppvakta sina medarbetare mycket och ofta. Jag ser fram emot morgondagen hälsar en lojal medarbetare. :-)

Dirren sa...

Tycker du inte jag haft nog med Rufina?

Junior A sa...

OJ! Jag vill också få födelsedagspresenter utan att egentligen fylla år! Sambon ska informeras om att denna mölighet finns. Rufina får tas med till Stadshuset, jag vill se det lilla livet.