fredag 26 januari 2007

Bra möte

Mavla-kvinnorna har det inte bara eländigt på jobbet...det finns också många ljustglimtar. Idag var jag och min kollega på den nya finfina, stilrena och topp-moderna brandstationen för att diskutera en eventuell utbildning för tillsynspersonalen inom räddningstjänsten. Det var ett bra möte med räddningschefen och ansvarige tillsynschef. Vi bestämde att vi skulle köra utbildningen i mars, så det kommer att bli min sista utbildningsinsats innan jag slutar. Det är roligt att få avsluta med en arbetsinsats som har goda förutsättningar att stärka kvaliteten på tillsynsarbetet inom räddningstjänsten. Min arbetsvecka avslutades alltså på ett mycket bra sätt - ett bra möte med vänliga och samarbetsvilliga människor.

Junior A

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu kanske du förstår varför jag sneglar mot brandstationen. Jag menar, det är inte bara stången som lockar mig.